Bmi kalkulačka

Nastavte svoju výšku a váhu a zistite svoj index telesnej hmonosti:

65 kg
170 cm
Vypočítať
Vaše BMI je:
adfsdf

Výsledky

pod 18,5 - Podváha

Stredné až vysoké zdravotné riziko.

Táto kategória je charakterizovaná ako podváha, ktorá si so sebou prinášajú isté zdravotné riziká, ako je oslabený imunitný systém, nedostatočná schopnosť s vyrovnávaním sa so psychickou a fyzickou záťažou. U žien sa stráca menštruačný cyklus , čo spôsobuje neplodnosť. Preto sa vrelo odporúča niekoľko kilogramov pribrať, aby sa telo vedelo vyrovnať s okolitým prostredím a mikroorganizmami, ako vírusy či baktérie.

18,5 - 24,9 - Normálne

Normálna hmotnosť, nízke zdravotné riziko

Ak je tento výsledok práve Váš, môžete si gratulovať! Je to ideálny stav pre optimálne fungovanie organizmu.

25,0 - 29,9 - Nadváha

Zvýšené zdravotné riziko

Táto mierna nadváha môže dlhodobo pôsobiť negatívne na Váš organizmus. Je dobré, ak by ste prehodnotili svoj životný štýl, najmä stravu. Hrozia tu nízke až stredné zdravotné riziká. Veľkú úlohu hraje aj genetika.

30,0 - 34,9 - Obezita 1. stupňa

Stredné zdravotné riziko

Obezita 1. stupňa! Pri tomto zvýšenom zdravotnom riziku je najlepšie si vstúpiť do svedomia a so svojou mušiou váhou radikálne skoncovať! Nejde tu o snahu stať sa modelkou/modelom. Ide o viac – byť zdravým!

35-39,9 - Obezita 2. stupňa

Vysoké zdravotné riziko

Tento výsledok sa inak charakterizuje ako obezita 2. stupňa! Ťažká obezita na seba nenechá dlho čakať a rýchlo to prezradí Váš zlý zdravotný stav. V tomto prípade je špeciálna pomoc lekárov, dietológov či fitness trénerov dôležitá kvôli zlepšeniu fyzickej, ale aj psychickej rovnováhy.

nad 40 - Obezita 3. stupňa

Životu nebezpečné zdravotné riziko

POZOR! V tejto kategórii obezity 3. stupňa treba dávať príliš veľký pozor na to, čo je pre väčšinu ľudí najdôležitejšie. Hovoríme o zdraví. Obezita sa radí k najrozšírenejším civilizačným chorobám, ktoré postihuje milióny ľudí na celom svete. Nejde iba o genetické predispozície, ktoré sme získali od našich rodičov, ale najmä o životný štýl, ktorý zahŕňa nezdravé stravovanie, ako sú mastné a vyprážané jedlá, rýchlo straviteľné cukry v podobe sladkých tyčiniek a iných cukroviniek, málo zdravých tukov, minimum vlákniny a potravín bohatých na bielkoviny.

Výpočet nie je vhodný pre:
- deti a mládež do 18 rokov
- pre športovcov